bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

The breakfast club

Jag kom nyss på att det nästan bara blivit matbilder här de senaste dagarna... Men mat är min
största kärlek, så det blir lätt så. Ska försöka skärpa mig lite! Det är förresten lika grymt väder
idag som det varit resten av veckan, leve global uppvärmning! Jag firar att det är påsk med att
äta enorma mängder ägg, både de från höns och de från godishyllan. Det ligger dessutom fem
påskägg där nere, som väntar på att fyllas. Ikväll ska jag till min kusin i Skanör, så äggen ska
vara klara tills dess. Annars har jag ingenting planerat, förutom att locka håret och måla mina
naglar. Kommer bli en sjukt stressig dag, får jag en känsla av.. :) Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0