bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Sex, drugs & homework

Hola chicas! Allt bra? Inte här i alla fall. Mitt liv är jävulskt stressigt just nu... Jag måste sätta upp alla siesta-affischer i stan och skicka in foton på att jag gjort det. Jag ska söka ett stipendie till och har massor av anställningspapper som ska fyllas i. Jag ligger efter 4 kapitel i psykologin, dvs allt vi gjort denna terminen. Gott! Och tills imorgon ska jag ha läst klart Dear John, på engelska, och jag har läst 30 sidor. Vi ska dessutom redovisa ett projekt om minoritetsgrupper i Sverige, och jag är den enda som inte är klar. Byta liv? Någon? Annars är allt ganska bra, men nu är det dags att plugga! Hoppas allt är bra med er i alla fall :) Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0