bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Satan i gatan

Okej, jag tar tillbaks allt ont jag någonsin sagt om Maggio. Jag älskar nämligen hela hennes nya platta!
Annat som är himla bra just nu är vädret, mina påskägg, Explorius-gruppen på facebook, att kunna gå
i shorts till skolan och ganska mycket annat. Livet är ganska bra alltså! Alla körsbärsträd blommar nu
också, och våra mirabelträd här hemma. Hur fint som helst! Och imorgon är det fredag, och jag slutar
skolan efter min enda lektion, som är 8-10. Då ska vi ut på havet också, så jag hoppas på bra väder.
Sen tar jag helg! Och då är det ju valborg, som verkar bli ganska lugn i år. Kommer bli fint :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0