bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Punching in a dream

... Och nu var påsken slut! Eller? Annandagen imorgon, fast det känns inte så stort direkt. Jag
jobbar dessutom imorgon, så allt är ganska mycket som vanligt. Förutom att jag tjänar lite extra,
inte mig emot. Jag firade påsk hos mormor idag, det blev godisjakt och några fina påskägg. Jag
förstår inte riktigt att det bara är 100 dagar kvar till USA heller. Det känns fortfarande helt
overkligt, men det känns samtidigt hur bra som helst. Det kommer bli så jävla bra! Jag får nog
skicka ett mail till mina värdföräldrar snart, det var ett tag sen vi pratade sist. Det får bli efter
jobb imorgon! På tal om jobb så borde jag nog sova nu. Hoppas ni haft en grym påsk, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0