bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Paper aeroplane

Vilken galen dag jag hade igår! Jag började skolan klockan 8, och gick tills 3-tiden. Sen åkte jag ner och fikade och pluggade på EH i stan, med Maja. Jag skulle ju ha gjort hela första kapitlet av dyk-kursen, tills på kvällen. Jag läste väl varannan sida ungefär... Jag var hemma hos Mimmie en stund också, innan vi åkte till dykningen. Teori 7-9 och dykning 9-11. Jag var alltså hemma vid halv 12, ganska sjukt! Och jag fick ett samtal från Explorius under dagen, som skulle berätta att jag hade fått placering. No kidding? Men jag fick ett avresedatum också! 2 augusti, är det någon mer som åker då? :) Hade ju varit kul att veta vilka man ska vara i NYC med! Och det bästa med mitt avresedatum är att jag förmodligen hinner hem till studenten! Grymt! Mindre kul är att min "mamma" berättade att jag ska gå mitt JUNIOR year. Va? Men hon skrev även att "Du kan nog byta till senior när du kommit hit, och jobba dig mot graduation." Haha, fast nej. Jag har mejlat skolan, och jag får inte lov att graduatea. Jag får ju massor av falska förhoppningar (och regnbågar). Hoppas någon förstod, så att jag inte verkar helt lost här. Nu är det plugg, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0