bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Little lion man

Haha, ni kan nog gissa vilket det blev igår? Efter världens stressigaste dag hann jag med
tåget till Landskrona vid 7-tiden. Vi var i Borstahusen, på Öster och i Västra Fäladen, och
livet lekte! Jag har nog aldrig dansat så mycket som jag gjorde igår, och det var hur skönt
som helst. Jag träffade massor av människor som jag inte sett sen i somras, och vi gav
nytt liv till min älskade festklocka. Kvällen slutade hemma hos Maja, med hur mycket mat
som helst vid 3 på natten. Jag kom precis hem, och samtidigt som mig så kom några polska
släktingar. Christian fyller ju 19 idag, så det är bara att ladda om. Jag och Mumford & Sons
sörjer hela Spotify-grejen, men nu måste här städas! Mitt rum har aldrig sett värre ut, det
är riktigt illa faktiskt. Ha nu en greit söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0