bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

If I can't dance, it's not my revolution

Hey! Herregud vad jag gråtit ikväll. Har nog aldrig känt mig töntigare. Jag visste ju att jag inte
skulle hinna läsa engelska Dear John, så jag tittade på filmen istället. Hela filmen blev ett långt
gråtkalas. Och jag minns inte ens vad som hände? Blir nog en bra redovisning imorgon! Jag är
i alla fall klar med allt tills imorgon, tror jag... Romernas historia väntar bara på att skrivas ut.
Annars har jag tittat på lite nyheter, för att komma ikapp lite av det jag missat förra veckan.
Det är ju revolution överallt just nu, underbart! Jag älskar när människor får nog, och bryter
sig ut. Himla fint. Om jag hade varit religiös, så hade jag bett för rebellerna. Men jag sänder en
tanke istället. Nu tänkte jag sova, och njuta av att jag får sova en timme längre än vanligt
imorgon bitti. Godnatt, sweet dreams! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0