bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Hold it against me

Skärtorsdag och vackert väder. Åh, vilken bra dag! Jag har legat och pluggat i solen ganska länge,
och jag är precis lagom sommarbrun nu. Jag har gått runt i shorts hela dagen, till och med när jag
följde med mamma för att handla flera kilo påskgodis alldeles nyss. Annars har jag inte gjort ett
dugg idag, förutom att äta sill och glass. That's about it. Himla skön dag. Hela helgen spenderar jag
med släkt, på måndag är det jobb och på tisdag börjar vardagen i skolan igen. Ganska oskönt.
Men jag klagar absolut inte, det har varit ett jätteskönt lov med underbart väder! Nu - BB!

Smörgåsbakelse med sill, mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0