bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Hard sun

Mh-mm. Det var så fint väder ute, så jag bestämde mig för att gå ut och lägga mig i solen
istället för att sova. Efter ungefär 5 minuter lyckades jag kombinera båda! Och jag vaknade
nyss, alltså 3 timmar senare. Grymt väder! Imorgon är jag ledig, och lär plugga hela dagen
istället. Kanske ska sticka till stranden också? Eller..? Hur som helst, jag tänkte visa några av
de små sakerna jag köpte i Italien också! Eller ja, radbandet är faktiskt köpt i Vatikanstaten.
Och RayBan-brillorna var på nedsatt pris, 50%, så jag hade inte kunnat leva med mig själv
om jag inte hade köpt dem. Nu ska jag äta gott, och ta ett glas cola i solen. Nöjd chey! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv. Åh, jag är så glad för att det ordnade sig för dig till slut! Jag vill också se Grand Canyon, och att du blev junior är nog ingen så big deal, de flesta utbytesstudenter är det och de får göra allt ändå! :D

Jag skulle helst vilja ha min värdfamilj, NU helst igår...

2011-04-18 @ 21:15:02
URL: http://annahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0