bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Fold

Fan. Jag har världens ångest över det här med min värdfamilj. Har listat pros & cons ungefär
tusen gånger. Jag behöver tydligen inte acceptera familjen om jag inte vill? För jag är lite orolig
att vi inte alls passar för varandra. Vi har inga gemensamma intressen alls. I mitt brev skrev
jag att jag älskar att prova på nya saker, och gärna ville prova på massor av olika aktiviteter
och se så mycket som möjligt av USA. Mina värdföräldrars intressen är datorspel, serietidningar,
scrapbooking, att göra lapptäcken, titta på film osv. Förstår ni mig? Jag har inga värdsyskon heller,
och pappan verkar vara bortrest med jobbet ganska ofta. Och pappan har redan fått flera bokningar
av hans vänner, som vill att jag ska vara barnvakt åt dem? Det är ganska mycket som inte känns
alls bra. Jag har alltså inte vågat svara på värdmammans mail än, haha... Och jag får dåligt
samvete bara vid tanken på att tacka nej. Åhh. Fast får jag egentligen tacka nej? Jag har ingen
aning om någonting just nu. Vad tycker ni? Jag vill höra, verkligen!


Kommentarer
Postat av: bjullmeister

Svar; Jag har S på min och jag är 162 cm och jag borde nog egentligen ha XS... I Göteborg har vi en OnePiece-butik så jag hade möjligheten att pröva olika storlekar. Först tyckte jag att XS satt lite väl tajt fastän den var pösig, men jag märkte nu på min S att den töjer sig. Så ja, det är svårt att säga.



Tror nog att du kan ha S eller M. Inte L. Den kommer du drunkna i!

2011-04-10 @ 19:43:56
URL: http://bjullmeister.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror inte att man får tacka nej vid en placering som din.det är väll bara vid homosexuella och ensamstående? Det kommer säkert att bli jättebra ändå! Ha det bra! :D

2011-04-10 @ 23:03:13
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: nils

Va?? Har han lovat en massa att du ska sitta barnvakt åt dem??:s så kan man ju inte göra.. Du borde snacka med din organisation och se vad dom säger, dock tror jag det är svårt att döma ens familj om man inte träffat dem.. Men snacka med familjen och organisationen så blir det nog bra :) tror jag!

2011-04-11 @ 00:04:00
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: paula

jag tycker verkligen du ska snacka med din organisation om det! det ska ju kännas bra att komma dit, och tänk på att detta ska vara ett av de bästa åren i ditt liv då är det viktigt att du trivs, så om du har möjlighet att tacka nej så skulle jag göra det!:) fast man vet ju aldrig, familjen kanske e jättebra ändå! LYCKA TILL!

länka?:)

2011-04-11 @ 22:20:14
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0