bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Far away

Herregud, vilken slö dag. Jag är så himla sugen på att hoppa på första plan mot Italien, eller Provence,
Frankrike. Allt annat hade varit trevligt, än den storm vi har här hemma. Jag hoppas att det blir sommar
snabbt, så att jag kan uppskatta det svenska vädret igen! Idag har jag tittat på alla repriser och serier
som gått på TV, ätit lite glass och tagit hand om min fina sjuka katt. Skön fredag? Jag är ändå sjuk och
ser ut som ett lik, så jag undviker helst människor just nu. Fast jag är glad att jag har så grymma vänner,
det är lite lättare att vara glad då. Och nu är det en bra film på TV, så nu ska jag nog mysa ner mig i
sängen igen. Ha nu en riktigt bra helg allihopa, och glöm inte: varannan vatten! Godnatt, puss :)


Lite Rom med italienskaklassen hade inte varit helt fel just nu. Fin plats och fina människor. Ganska perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0