bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Dödsdansen

Valborgsmässoafton, och det är eldningsförbud i ungefär halva Skåne. Alltså blir det varken någon eld i Landskrona eller här i Annelöv. Sjukt tråkigt, men jag ska i alla fall ner till havet och titta på när vintern
och sommaren ska slåss. Efteråt åker vi hem till Rebecca, där en del tjejer kommer vara. Blir nog en grym valborg! Lite tråkigt att jag inte kunde vara med på utbytesträffen i Stockholm, jag hoppas att ni som är
där har det riktigt bra i alla fall :) Nu ska vi grilla lite, och om 2 timmar sticker jag iväg. Trevlig kväll, puss!

Frukost, och mitt avokadolager här hemma är påfyllt igen. Mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0