bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Crosses

Idag är en sorgens dag. Jag fick precis veta att Spotify i stort sett kommer att ta bort sin gratistjänst den 1 maj, alltså om ungefär 2 veckor?! De med gratiskonton kommer bara kunna lyssna på Spotify 10 timmar i MÅNADEN, och man kommer bara kunna höra samma låt 5 gånger, innan man får börja betala för att höra den! Lite tråkigt när jag har hur många spellistor som helst på Spotify, och inte alls lust att betala för det. Så innan idag blev jag medlem på Grooveshark, och gjorde min första spellista där! Någon som använder det, och är nöjd? Det känns ganska bra! Det verkar dessutom fungera utomlands, och deras premiumkonton kostar bara 6$/månad! Men jag trivdes hur bra som helst med Spotify, så jag tänker sörja ett litet tag till.


Kommentarer
Postat av: nils

Vaaa? :O vart hörde du det?? :(

2011-04-15 @ 23:01:34
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0