bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Crew cuts

Hey! Herregud vad trött jag är. Det blev ganska sent igårkväll, och efter att alla åkt hem
så kunde jag inte sova. Skönt när jag skulle börja jobba 8 idag! På jobb var det personal-
möte, så jag var ensam. Hela förmiddagen satt jag alltså och la pussel och spelade Uno.
Efter att mötet var färdigt, så skulle tjejen jag tar hand om åka på ridläger i stan, så vi
fick i stort sett bara stå och vänta i stallet. I ungefär 3 timmar. Skönt att jag och min
jobbpartner var ungefär lika trötta, så att det kändes lite lättare. Så nu ska jag sova, och
jag orkar inte ens ha med en bild till detta inlägget. Jobbigt! Godnaaatt, vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0