bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Bossier City

JAG HAR FÅTT VÄRDFAMILJ!!! Detta känns helt overkligt! Jag hoppas att det inte är en
amerikan som luras med mig, för det står inte på ISE-sidan, och Explorius har inte mejlat.
Men mamman har mejlat mig och lagt till mig på facebook! Jag kan berätta det hon har
skrivit i alla fall! Jag kommer inte ha några syskon, men en katt och en liten hund. De har
stor tomt, och jag kommer få eget rum och badrum. Pappan jobbar som byggare inom
filmindustrin och hon jobbar på någon skola. Pappan ser ut som en riktig redneck, haha,
men han verkar gullig! Och jag ska gå på Parkway High School, i min hemstad Bossier City.
Det är alltså i norra Louisiana, gränsar nästan till Arkansas. Det som är sjukt jobbigt är att
skolorna i Louisiana har riktigt strikt dress code, och jag får varken ha på mig shorts, jeans,
linnen, t-shirts osv. Får knappt ha på mig någonting alltså. Och tröjan måste alltid vara
"tucked in" i byxorna. Hahaha. Vi har ganska tråkiga ämnen att välja på också, men jag
kan nog ha roligt i skolan ändå. Kommer mer info snart, när jag får mail från Explorius!
Åh vad glad jag är, det är så himla skönt att ha fått familj!

Parkway High School, GO PANTHERS!


Kommentarer
Postat av: Anna

GAAAAAAAAAAH kvinna varför har du icke berättat om din blogg, va?

eh ah och GRAAAATTTTIIISS, jag vill också veta min värdfamilj (men mig är det fortfarande ingen som vill ha :( )

2011-04-09 @ 13:06:12
URL: http://annahelgesson.blogg.se/
Postat av: nina

GRATTIS TILL VÄRDFAMILJEN! fan va kul att du äntligen fått en! :D men gud va jobbig dresscode! ;p där som är så varmt också?

2011-04-09 @ 16:57:06
Postat av: nils

Va kul! Grattis! :D

2011-04-10 @ 02:04:04
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/
Postat av: fridaj

SV: Ja vad roligt! Jag åker från Umeå, själv? :)

2011-04-18 @ 23:22:59
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0