bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Bellissimo

Buon giorno! Förlåt för hemskt dålig uppdatering, det är ganska sjukt så många läsare jag tappat under veckan i Rom... Nu är jag i alla fall hemma, och idag blir det några inlägg med en hel del bilder! Rom var helt fantastiskt och jag vill redan tillbaks, framför allt till vädret. Igår var det 32° varmt, och vi kunde knappt vara ute i solen. Vi åt glass på ett mysigt litet torg framför en kyrka, med en grupp gatumusikanter som spelade fin italiensk musik. Ni hör själva hur grymt det låter? :) Det som var mindre kul var i torsdags, när hela gruppen fick veta att vi skulle bli hemskickade för att vi bröt mot en regel. Men våra lärare kunde inte hitta flygbiljetter till alla elever, så vi fick stanna trots allt. Det var så himla löjligt, hela grejen... Nu måste jag sticka iväg en stund, så ni får veta mer om det sen. Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0