bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

Avocado

Först... undrar jag om det bara är mig Explorius ringt FYRA gånger ikväll? Och jag förstår
inte hur jag kunde missa så många samtal! Så jag hoppas att de mailar om det var något
viktigt. Jag blir ju helt paranoid och tror att de ska berätta att familjen inte vill ha mig, typ.

Den andra grejen. Jag hade ingen aning om att man kunde vara såhär sugen på avokado?!
Jag har ätit 5 avokados (avokadosar?) sen i måndags, och får lite lätt ångest av att veta att
de är slut nu. Jag har dock en grym hemmagjord guacamole framför mig, mmm! Jag är ju
världens periodare när det gäller mat. Jag är besatt av något i några veckor, sen kan jag
inte äta det mer. Det kan vara allt från mörk choklad och passionsfrukt till kidneybönor och
groddar. Men nu är det avokado, satan vad gott det är alltså! Annars? Hundkursen gick väl
ganska bra, även om min hund är gruppens clown. Tur att det är pappa som går med
honom! Nu tittar jag på Greys Anatomy, och imorgon är det sovmorgon. Jobbar inte förrän
på måndag, så nu kan jag ta påsklov på riktigt! Trevlig kväll, jaaapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0