bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

19-200

Just nu ligger jag på gräsmattan, med en filt och ett par solglasögon. Jag klagar inte på den
svenska våren i alla fall!

Igår fick jag ett mail från min värdmamma, där hon berättade lite om vad vi ska göra under
året. Jag skrev ju ganska mycket om att jag älskar att resa och prova på nya saker, i mitt
brev, och det verkar de inte ha något emot. Till Mardi Gras ska vi förmodligen åka ner till New
Orleans! Hur fett är inte det? De har ju en enorm festival då, det kommer bli grymt. Under
året ska vi också åka till Baton Rouge, Lousiana, och Houston, Texas! När vi är i Texas, så ska
vi till en liten ö utanför Houstons kust också, som heter Galveston! Och till Thanksgiving så firar
mina värdföräldrar sin 15th wedding anniversary, så då ska vi åka på en resa. Det är inte riktigt
bestämt vart än, men det står mellan Grand Canyon, Florida och Rocky Mountains. Så himla
grymt! Och en annan sak som var ganska ball, var att igår, så gick jag in på min värdpappas
facebook-wall. Så hade en massa människor skrivit om Nicholas Cage i hans logg, och då visar
det sig att han just nu jobbar med honom! Hur coolt?! Fast han blev tydligen tagen av polisen
igår, så... Ändå grymt! Jag hoppas att jag får följa med honom till jobb någon dag ;)




Kommentarer
Postat av: fridaj

Sv: Jaha, men då ses vi väl i NYC då ;) länka bloggarna? :)

2011-04-19 @ 18:13:09
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0