bloglovin CamillaPedersen's Profile Page

100 days

Hej! Gud vad sliten jag är. Inatt tyckte jag att det var så fint väder att det var dags för en joggingrunda,
i shorts. Det var hur skönt som helst, tills jag skulle springa 2 km genom en kolsvart skog. Inte helt smart,
särskilt när man tittat alldeles för mycket på CSI. Jag har nog aldrig sprungit så snabbt förr! Och nu har
jag världens träningsvärk i benen, kan knappt stå upp. Annars? Om någon timme ska vi åka till mormor
och fira påsk med släkten. Har jag tur kommer jag kanske hem med några fina påskägg!

Och vet ni vad som händer om precis 100 dagar? Jag hoppar på planet som ska ta mig till andra sidan sjön!
100 dagar är inte särskilt lång tid, det känns fortfarande helt overkligt. Någon mer som åker 2 augusti? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0